D/A konverter

Jeg har overvejet at lave en D/A konverter så jeg kan bruger den 2 polede
digitale udgang der sidder på mit CD-rom drev i computeren (hedder det
SPDIF ?) Er der nogen der har nogle link til den slags projekter og evt.
lidt grundlæggende viden om hvad det er der er brug for.

Re: D/A konverter

har tusket rundt med gogle måske der er noget du kan bruge
har elektor ikke bygget et par stykker ?

debat forum mange link til at komme videre
http://www.diyaudio.com/forums/showthread/t-17910.html

??
http://www.tnt-audio.com/clinica/convertus2_e.html

tysk side men gode diagrammer
http://www.jogis-roehrenbude.de/Leserbriefe/CD-Player-Projekt/CD.htm

Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: D/A konverter
Hej Michael

Ja de to sidste link ligner noget der fortæller mig lidt mere,
takker for info.

Mvh Max

Re: D/A konverter
Jeg har nogle færdig samlet print, som blot kræver en transformer for at
virke.
Hvis du er interesseret, kan du skrive via mail adressen på min hjemmeside.

www.1tech.dk

Hygge

Ole Nielsen

Re: D/A konverter