Cyanolit lim - Page 2

Re: Cyanolit lim

Ok, jeg har ikke brugt æter i mere end 35 år :-)

Dengang brugte jeg det til min racerbil som brændstof til motoren.....

Til rengøring plejer jeg at bruge isopropanol, og jeg sidder lige og kigger
på flasken,  og undrer mig over, at der er en mindste holdbarhedsdato, det
er da mærkeligt, er det ikke hovedsagligt alkohol?

Hvordan kan alkohol blive for gammelt?

Claus

Re: Cyanolit lim
Hej Claus

kigger

Mon ikke det er tappeanlæget der har noget automatik der vil
stemple, det er som at se sidste salgsdato på salt og sukker.

Mvh Max

Re: Cyanolit lim

   Tak til alle for hjælpen. Jeg vil efterprøve forslagene!

   Flemming

Re: Cyanolit lim

Det er skam heller ikke i alle hjem det sker ;-)

mvh
Ebbe

Re: Cyanolit lim

Fordi det optager vand/fugt.
De procenter der står på dunken, skulle jo gerne passe.
Det gør de ikke, hvis der er optaget for meget fugt :-)

--
mvh Uffe

Re: Cyanolit lim
Hej Uffe

Deeeeet fåååår ikkkkkkeeee eeeennnnn channnncccceeeee,
viiiii drikkkker deeeet meeeed deeeet sammmmeeee :)

Maaaaax

Re: Cyanolit lim

Forhåbentlig ikke iso'en.
Det er vist ikke særlig sundt ;-)

Meehhhnn eelleerrssscchh ssscchhhååå ppaassccchheerrr ddeeeddd.

--
mvh Uffe

Re: Cyanolit lim

Fik du det galt i halsen?:-)
Karsten H. Jensen

Re: Cyanolit lim

Jeg tror det meste du køber på apoteket har en "sidste salgsdato" - for det
er sådan een right?
På den måde er man sikker på at det kommer af hylderne før eller siden - fx.
hvis man opdager det er farligt ;-)

Re: Cyanolit lim
Hej,

Hvis det hældes på for unge mennesker ? ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Køb dieselstart. Hovedparten af det er 1,2-dimethylether.

Og husk lige (det ved du sikkert i forvejen):
Ryg ikke!
Indånd det ikke rent! Mindre doser=bedøvelse. Større doser=død.

--
Venligst

Lasse C. Johansen.

Site Timeline