CX100 bas ?

Hej NG.

JEg har fået et pas B&O CX 100, men desværre er de 2 basser defekt. Hvor
købes disse original, uoriginalt, og hvad koster de ????

Re: CX100 bas ?

Hvor

Så vidt jeg er orienteret kan du ikke få originale enheder længere,
desuden har B&O fået en underlig holdning om at alle B&O produkter skal
være "køb og smid væk" idag.

Uoriginale enhede har jeg aldrig hørt om i den størrelse.

Men jeg ved at der på Møn, i de ledige stunder, bliver arbejdet på at
støbe nye kantophæng til netop den enhed, så du kan få repareret dine
CX100. Men hav tålmodighed noge måneder endnu.

Mvh.

Re: CX100 bas ?

Åehhhh - Alan ;)

Måske hvis man medbringer et par spande Irish Cofee ?
--
snipped-for-privacy@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"

Re: CX100 bas ?
On Fri, 6 Feb 2004 20:29:44 +0100, "Uffe Ravn"

De kan købes hos et aut. B&O værksted.

Nå. Det kunne man for 3mdr. siden.

Det er af nogen betydning noget forfærdeligt vrøvl. B&O er efterhånden
de eneste der leverer seriøs eftersalgsservice.

Det har jeg.De findes.

De kantophæng findes allerede.

Ihahhhhhh!
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: CX100 bas ?

Hvad koster de?

Er det netop kantophængene fra Møn der allerede findes? Nogen idé om
pris?

/Reiche

Re: CX100 bas ?

OK så er var jeg forkert orienteret.

Godt.

Jeg vil give dig i i tiden inden 1-1-2003
Men idag vil de ikke handle mad andre end autoriserede B&O forhandlere eller
værksteder.

Godt hvilke?

Hvem forhandler dem? Vil gerne købe 10 hvis prisen er rigtig.

Men forresten er du leveringsdygtig i originale B&O stumper? Alle de
forhandlere jeg har talt med, tør ikke videresælge stumperne, da de er
panisk angste for at miste deres autorisation.

Mvh.

Re: CX100 bas ?
On Mon, 9 Feb 2004 12:54:23 +0100, "Uffe Ravn"

Ja. Monteret i et apparat ;-)

Ja.

--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: CX100 bas ?

Jeg har selv et par CX100 med mør... nå ja efterhånden uden
kantophæng! Og jeg prøvede at sende en mail til B&O, og fik efter et
stykke det svar, at jeg skulle henvende mig til en forhandler, da de ikke
leverer direkte til private kunder.

Men der står derimod direkte at forhandleren vil kunne hjælpe med
udskiftningen af enhederne. Såvidt jeg ved er også stadigvæk
muligt at købe nye CX100.

Men men, hvis der skal blandes en forhandler ind i sagen, så regner jeg
med at prisen bliver for høj.

Er andre der har prøvet at høre om prisen hos en forhandler?

/Reiche

Site Timeline