Custom forplade til kabinet

Jeg har tidligere set en hjemmeside fra et firma i Tyskland, hvor man
kunne fE5% fremstillet CNC frE6%sede plader til frontplader i kabinetter
ud fra mE5%l. Online kunne man tegne pladen med mE5%l, huller og
udfrE6%sninger m.m. Prisen var fornuftig selv ved bestilling af bare E9%n
enkelt plade.

- Nu kan jeg bare ikke finde siden. Er der nogen der kender siden eller
noget lignende?

Med venlig hilsen
Jesper

Re: Custom forplade til kabinet
Hej Jesper

http://www.schaeffer-ag.de/index.php?option=com_frontpage&Itemid20%5

Mvh Max

Re: Custom forplade til kabinet

    Jeg har bestilt 3-4 frontplade fra dem inden for det sidste år, det er
rigtig gode resultater man for, og prisen er ok. Men det er jo bare at
lege med deres program, om prisen så er fornuftig er hvad man mener er
fornuftig, det er langt billigere end at gå ud i byen og få lavet det
herhjemme.

    VH
    Moller

Re: Custom forplade til kabinet
Jeg har tidligere set en hjemmeside fra et firma i Tyskland, hvor man
kunne få fremstillet CNC fræsede plader til frontplader i kabinetter
ud fra mål. Online kunne man tegne pladen med mål, huller og
udfræsninger m.m. Prisen var fornuftig selv ved bestilling af bare én
enkelt plade.

Hvad er en fornuftig pris? Har du et eksempel?

Site Timeline