CRT skærm

Hejsa
Jeg har købt en 19" amitech skærm brugt men skærmen bliver lige pludselig
meget mørk .Det er ligesom at den står og blinker lidt som om den ikke
rigtig ved hvad den skal, også bliver skærmen mørk.For det meste bliver den
fin med det samme,ellers kan et kærligt klap gøre det,men det holder jo ikke
i længden.Er skærmen ved at være game over eller er der bare tale om en løs
forbindelse ??

Mvh

Denis

Re: CRT skærm
eller er der bare tale om en løs

Det tror jeg på...

efterlod højspændingsdelen og evt psu'en... store komponenter er nok de
vigtigste...

(det er i al fald ret billigt at prøve, og det er jo bedre at gøre det inden
den går helt i skoven)

Kasper

Re: CRT skærm
Hmm ok det må jeg så prøve om jeg kan finde ud af.. Takker

Denis

Re: CRT skærm

Hmm husk en monitor kan have spænding på visse dele selvom den har været
slukket et stykke tid !!

Kasper

Re: CRT skærm
Tak for rådet,men da jeg er født med 10 af de tykkeste fingere,så er det nok
klogest at jeg lade en anden lodde i skærmen...takker igen

Denis

Re: CRT skærm

ssssshhhhhhh lad ham dog selv lære det The Hard Way :) LoL

Site Timeline