Crimptang og stik til "10-polet RJ45"

Er der nogen der ligger inde med ovenstående i Kbh eller Århus, har jeg et
kabel jeg meget gerne vil ha' et stik på! Min tang går kun til 8 poler :-(

Takker,
 Anders (6062 6022)

Re: Crimptang og stik til "10-polet RJ45"
C'mon - er der ingen der har hørt om sådan en???

Go weekend,
 Anders

Re: Crimptang og stik til "10-polet RJ45"

Jo da, og har stik liggende, men....kan ikke finde en tang der er til
at betale.

AMP har dem, men det er udenfor min rækkevide rent økonomisk.

/Hans

Re: Crimptang og stik til "10-polet RJ45"

Darn, det lyder ikke godt...
Jeg skal bare have crimpet et enkelt stik - så jeg håber lige lidt endnu.
Med alle de ressourcer der er her i gruppen burde der være en chance (troede
jeg i hvert fald ;-)...

Tak for svaret Hans!
Mvh.
 Anders

Re: Crimptang og stik til "10-polet RJ45"

Jeg ved godt det er fusk, men i en nødsituation har jeg monteret RJ45
stik med en skrutrækker ved at få stablet stikket ordentligt op og så
simpelthen jokke spaderne ned med en passende skrutrækker..
Hvis man er lidt omhyggelig bliver resultatet udmærket.

Mvh.
    Mikael.

Re: Crimptang og stik til "10-polet RJ45"

Simpelthen efter devisen: Brug ikke vold - tag hellere en større hammer.:-)
Karsten H. (7870)
Re: Crimptang og stik til "10-polet RJ45"

Hmm, jeg har en gang set et bnc stik der var "crimpet" på et 50Ohm kabel
med en mursten, det var ikke kønt, men det virkede.

Re: Crimptang og stik til "10-polet RJ45"

Hmm - det kan da være jeg skal forsøge når jeg får fat i et par stik... :-P
Tilsyneladende hedder de iøvrigt RJ50.

Mvh.
 Anders