CR2025 batteri med loddeflige til IBM Thinkpad - billigst ?

Til en IBM Thinkpad mangler jeg et CR2025 lithiumbatteri med loddeflige.

Jeg kan se at der er et par computerbutikker som har dem men til priser på
omkring Kr. 300,- er der nogen af jer som har kendskab til en elektronikbiks
som har dem, der vil de nok være lidt billigere ?

På forhånd tak.

Brian :ø)

Re: CR2025 batteri med loddeflige til IBM Thinkpad - billigst ?
Hejsa

Hvis du lige kunne nævne hvor i landet du var/er, så ville det være nemmere.
Men jeg er ret overbevist om at Århus Radio Lager 86246422 har dem til en
del billigere penge.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051224135256@smart-tech.dk
Re: CR2025 batteri med loddeflige til IBM Thinkpad - billigst ?

300 kr. - pæn avance må man sige. Du kan købe det her
http://www.el-supply.dk/?Gid=&Vid93%46 for lidt mindre....

--
/LC Johansen.

Re: CR2025 batteri med loddeflige til IBM Thinkpad - billigst ?

Der dog er uden loddeflige.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051224142136@smart-tech.dk
Re: CR2025 batteri med loddeflige til IBM Thinkpad - billigst ?

Hvad med sådan et ?
<http://www.billigebatterier.dk/group.asp?group16%6&sub15%7

--
Ejvind

Re: CR2025 batteri med loddeflige til IBM Thinkpad - billigst ?

Woooow.....

Det var godt nok en anden pris !

Tak for hjælpen, og også tak til de andre indlæg.

God jul :o)

Brian :ø)

Re: CR2025 batteri med loddeflige til IBM Thinkpad - billigst ?

Hvis du alligevel skal have tændt loddekolben, kunne du jo sætte en
batteriholder i, og sætte et almindeligt batteri i den ?

Bo //

Re: CR2025 batteri med loddeflige til IBM Thinkpad - billigst ?
Hej Bo

Også min første indskydelse, men der er jo meget begrænset plads
i sådan en slævbar model.

Forøvrigt fås loddeflig modellen under varenummer 596-090 til 11,00 kr.
hos RS Components.

Mvh Max

Re: CR2025 batteri med loddeflige til IBM Thinkpad - billigst ?
Til hvilken maskine, jeg har aldrig set IBM bruge den type batterier
originalt ?

Re: CR2025 batteri med loddeflige til IBM Thinkpad - billigst ?

En gammel E600, og jo det er lavet sådan fra fabrikken.

Brian :ø)

Site Timeline