CPU kort købes hvor

Halløj.

Til noget styring/logning, har jeg brug for nogle cpu kort ala disse:
http://danbit.dk/produkter/0810.phtml

Det eneste jeg har brug for er reelt:
Cpu på omkring 1 Ghz.
512 mb ram
IDE eller SATA disk.
2x RJ45.
Mindst en serielport, men gerne to, med mulighed for rs232/rs485.
Gerne optimeret, så den ikke bruger alt for meget effekt (evt via mobile
processor eller lign)

Jeg har dog ikke lyst til at give de priser, og jeg ved det kan gøres
billigere.

Er ebay vejen frem ? Eller er der andre i EU der har sådanne ting til bedre
priser ?

Til at starte med skal jeg bruge 2-3 stykker.

Re: CPU kort købes hvor

Ved ikke om du må i dit lokal område, men nogle steder kan man på
genbrugsstationer, få lov til at tage ting med hjem, ellers så er der en del
andre steder også - bl.a.

Gul & Gratis, DBA, Nyhedsgrupperne, Papkassen m.fl.

Re: CPU kort købes hvor

Ehm, har du kigget på linket ? Det er jo ikke en almindelig pc´er jeg
søger...

Re: CPU kort købes hvor

Ignorér Anders, han svarer altid i øst når man spørger i vest. Ikke kun
her, men i alle de grupper han florerer i.

Mvh Hauge

Re: CPU kort købes hvor

Desværre kan jeg ikke læse dit link....

Re: CPU kort købes hvor
Hej Anders

Hvorfor tror jeg at du nu lyver igen ?

Re: CPU kort købes hvor

Du mener, bare fordi linket virker både i IE, Firefox og sågar i min
tussegamle Netscape 4,51?

Re: CPU kort købes hvor
Hej Klaus

:)

Re: CPU kort købes hvor

Jeg kan nu heller ikke læse det direkte i Ie8

Steen.

Re: CPU kort købes hvor

Det virker fint her, i IE8.
--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Re: CPU kort købes hvor

Hvad får du?

Re: CPU kort købes hvor

Jeg får nu også en 404 not found i firefox...

Brian

Re: CPU kort købes hvor

Defekt internetforbindelse?

Re: CPU kort købes hvor

Virker også fint her i FF.

Mvh Hauge

Re: CPU kort købes hvor

Næh alle andre hjemmesider virker da fint!

Synes det skulle lyde mærkeligt hvis det var telenor som er skyld i at jeg
får en 404, som man jo normalt kun får hvis man kan få kontakt med
serveren...

Jeg får stadigvæk 404, og vi er enige om at det er dette link, ikke?
http://danbit.dk/produkter/0810.phtml

Brian

Re: CPU kort købes hvor

Der er også mærkeligt i mine øjne.
Jeg havde ikke problemer igår fra Ølstykke.
Idag fra København får jeg 404

http://danbit.dk virker jo fin
Men kikker man på kapitel 8 http://www.danbit.dk/produkter/0800.phtml , så er
der slet ikke nogen side 10, max er 0808.phtml

Så de har vel fået ny katalog, der bare ikke er udbredt over hele landet
endnu :-)

Christen

Re: CPU kort købes hvor

Joda, virker fint her..

Mvh Hauge

Re: CPU kort købes hvor

Sært..!

Brian

Re: CPU kort købes hvor
Jeg har lige idag fået indbydelse fra danbit til nyt katalog lancering.
"Snigpremiere på DANBIT katalog 2010"
Så det er nok problemet, siden hedder nu noget andet.

Siden er der ikke mere. De der kan se den, har den nok allerede i cache
lageret i browseren.

Re: CPU kort købes hvor

Kunne vi ikke få alle, der kan se siden til at trykke <F5>, så man får
ryddet de "døde" bits i maskinen ?