CPLD-programmering ? (Xilinx)

Hej.

Jeg har fået en lille opgave med noget dekodning af en IDE (ATA)-bus og
det er en PIC for langsom til, så nu skal jeg forsøge mig udi en CPLD.

Jeg har et hav af print liggende (fra ex-arbejdsplads) med nogle fine
44-pins Xilinx XCR5064C-kredse på.

Jeg har hentet nyeste Xilinx software ned, den siger at kredsen er en
XPLA3-type, dog er den ikke med på listen, men dens broder XCR3064 er
med (bare en 3,3 volts model istedet).

Jeg har et gammelt (7 år) Demoboard liggende fra Philips med en Philips
CPLD på. jeg kan se, at Xilinx har overtaget deres kredse (Coolrunner).
Der er et JTAG-kabel med til Philips boardet (boardet virker ret dødt)

Der står intet på kablet, så jeg er på bar bund. kablet ender ud i et
10-polet IDC-stik med pin 9 blokeret (for at undgå forkert isættelse)

Kan jeg antage, at Philips kablet er kompatibelt med Xilinx kredsen ?
Skal softwaren kunne se, at kablet er tilsluttet LPT1-porten uden noget
i den anden ende ? Umiddelbart kan min software ikke "se" kablet....

Gider ikke at flikke en masse sammen og pille kredsene af, før at jeg
har sikret mig at det virker sammen.

Nogen guldkorn fra jer kloge gutter ?

MVH, Per.

Re: CPLD-programmering ? (Xilinx)
hej per
har lige selv købt nogle sager fra xlinx

smid mig lige em mail så vi kan du væksle telefon nummer
fjern (glyf) i mailen

vh. lars madsen
download2@(glyf)mail.dk