Connector til 2.5" harddisk.

Nogen der ved hvor jeg kan få fat på en connector til en 2.5 harddisk.
Det er 43 + 4 pins connectoren på printet jeg leder efter.
Connectoren er SMD.

--
Uffe Bærentsen

Re: Connector til 2.5" harddisk.

Dvs. at det er stikket der sidder på SELVE harddisken ?

Kluns da et lignende fra en anden én - en defekt koster gratis....

// Per.

Re: Connector til 2.5" harddisk.

Det er rigtigt.

Dem jeg har er af en type hvor printet er sat ind mellem de to rækker ben.
Ikke af typen som er monteret kun på den ene side af printet.

--
Uffe Bærentsen

Re: Connector til 2.5" harddisk.
Aha.

Og du søger altså et stik der kun loddes på den ene side af printet ?

Dét er jeg bange for, at du ikke finder i handelen - det skal klunses
fra en gammel disk.

Modellen der sidder på begge sider af printet er jo standard 2mm pitch
IDC strip fra f.eks. Elfa.

// Per.

// Per.

Site Timeline