Connector i gammel B&O bl.a.

Hej.

Jeg leder efter en stiktype der sidder i gamle B&O bl.a. - jeg skildte
en stor B&O ting ad med pladespiller, radio osv med touchstyring.
Printene var samlet med nogle røde stik med firkantede ben som Berg
connectorer. Fidusen var, at stikket sad på oversiden af printet og ved
siden af lodningerne er der boret huller igennem printet, så der kan gå
en pinheader igennem printet og op i stikket, altså nedefra.

Jeg skal bruge et par stik af den type til noget jeg er ved at bygge, og
jeg kan ikke lige finde af hvad typen hedder, så sidder du inde med
info, så råb op.

// Per.

Re: Connector i gammel B&O bl.a.

Det er Molex-stik, jeg mener stik-familien hedder KK, men prøv at kik på
www.molex.com for at finde type-nummeret.

Re: Connector i gammel B&O bl.a.
Bingo. De hedder "Bottom Entry" den model.

Tak.

// Per.

Site Timeline