Connector i gammel B&O bl.a.

Hej.

Jeg leder efter en stiktype der sidder i gamle B&O bl.a. - jeg skildte en stor B&O ting ad med pladespiller, radio osv med touchstyring. Printene var samlet med nogle røde stik med firkantede ben som Berg connectorer. Fidusen var, at stikket sad på oversiden af printet og ved siden af lodningerne er der boret huller igennem printet, så der kan gå en pinheader igennem printet og op i stikket, altså nedefra.

Jeg skal bruge et par stik af den type til noget jeg er ved at bygge, og jeg kan ikke lige finde af hvad typen hedder, så sidder du inde med info, så råb op.

// Per.

Reply to
Per Jensen

"Per Jensen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@giganews.com...

Det er Molex-stik, jeg mener stik-familien hedder KK, men prøv at kik på

for at finde type-nummeret.

Reply to
Allan Soerensen

Bingo. De hedder "Bottom Entry" den model.

Tak.

// Per.

Reply to
Per Jensen