Computer skærm tænder ikke

Min god gamle SiliconGraphics 21" skærm (trinitron) er ved at gå istykker.
Den tænder MEGET langsomt. Fra jeg tænder, til der kommer billede på
skærmen, går der ca. 90 sek. Det er blevet værre og værre over de sidste
måneder.

Er der en venlig sjæl i københavn som vil kigge på den? - Silicon graphics
tar 1500 for at modtage den til rep, så det er ikke en mulighed, og jeg har
ikke råd til en ny.

Betaler gerne et rimeligt beløb for hjælp. Bor i vanløse, men kan komme til
dig, inden for storkøbenhavn eller omegen. - eller måske hente og aflevere
dig?

--Michael

Site Timeline