Computer PSU hjælp???

Jeg har en Seasonic S12-600 Watts power supply unit, (på almindeligt dansk,
en strømforsyning...)

Der var strømafbrydelse her, så ville den ikke mere, så tænkte jeg at jeg
tager lige og skifter sikringen,
det er nok bare det....

Måske det var sikringne, men jeg kan altså ikke se hvad der er sikringen og
hvad der ikke er...

Kort og godt er der jo så ikke garanti på den mere....

Så nu vil jeg høre om der er en i Silkeborg/Århus området der er god til
sådan noget,
vil godt give et par hundrede kroner for at få det til at virke, er der en
derude der
har evnerne og viljen til det???

Mvh Henrik, Silkeborg

Re: Computer PSU hjælp???

Smid den du og køb en anden.

Jeg har, men for det samme beløb kan du købe en ny med 2 års "garanti".

Re: Computer PSU hjælp???
dansk,

Jeg vil da gerne se på den (8632 Lemming) men som Klaus også skriver så køb
en ny.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Jo, men den har kostet 1169 kr og  jeg vil gerne ha den til at virke.

Jeg kan godt køre til Lemming, men hvor skal jeg mere præcist køre hen? :-)

Skal vi gøre det på denne måde:

Jeg kommer ud til dig, du kigger på den.
Hvis du kan lave den så den virker betaler jeg dig eks. 200 - 400 kr + dele
(hvis de ikke er alt for dyre).

Alternativt smider jeg den ud...

mit mobil nummer er tres sytoghalvfjerds seksogtres femoghalvtres

Mvh Henrik

Re: Computer PSU hjælp???
:-)

Det kan du se her: