Computer og elektronik leverandøren

Hej alle,

Jeg og min kammerat ville åbne en computer forretning hvor vi sælger og opgraderer computer. Vi er moms regestriget og har lånt penge fra familien og banken.

Ville spørger om I kender nogle store computer og elektronik distributør i Denmark eller andre steder, hvor man kan købe billigere?

Køber de støre computer forretninger fra Aisa eller hvad?

Håber i ville svare

MVH Robert

Reply to
Robert

- De fleste store importerer selv fra fjernøsten...

Prøm om ikke i kan lave en ordning med PRO Components i viborg, PRC-Data i viborg, MIRA Data i holstebro og lignende... - Mira og PRO handler kun med momsregistrerede, og derfor måske lidt billigere end dem folk selv kan handle med??

Lars / Viborg

"Robert" skrev i en meddelelse news:4087bfb1$0$261$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

Reply to
Lars Nielsen