Computer nækter at slukke.

Hvad er problemet den skal selv lukke ned men genstarter bare igen jeg har
w.98.

Re: Computer =?iso-8859-1?Q?n=E6kter?= at slukke.

Det er formodenligt ikke et elektronikproblem, men enten vira eller blot
dit OS.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Computer nækter at slukke.

Eller den klassiske, flueben i genstart i menuen :)

Mvh Max

Re: Computer nækter at slukke.

har

Eller som den værste PC oplevelse jeg har haft til dato, et eksternt modem
der var gået i fuckmode,
reset af modem, og PC kunne slukkes, forklaring ønskes ;-)

Kenneth

Re: Computer nækter at slukke.

Det er en bug i Win98, som kan lave denne fejl. Microsoft har en Patch der
retter fejlen. Jeg kan desværre ikke huske hvad den hedder, men kør
start>windows update, der er den iblandt

--
Calle

Re: Computer nækter at slukke.

http://www.microsoft.com/windows98/downloads/contents/WURecommended/S_WUFeatured/Win98SE /