compaq bærbar armada 7360

Er der nogle der har et diagram til denne computer??
Jeg har nemlig en til at ligge som er gået lidt i bæ, og nu vil jeg prøve og
så om jeg kan rykke skærmen af og lave en lille flad skærm!  Men kan ikke
lige finde ud af hvor meget og hvor den skal have strøm og signal.

På forhånd tak

/ carsten

Re: compaq bærbar armada 7360
Slå databladet op på skærmen....

kunne være den skal have

Vertical sync
Horison. sync

3*6 bit RGB

bare et gæt... kasper

og

Re: compaq bærbar armada 7360

Ja, hvis det er en Hitachi TX31D24VC1CAA. Sådan en har jeg nemlig
liggende, også fra en Compaq. Den skal ha' en 'dotclock' også.
Her er et datasheet til den:
http://www.lcdspecifications.com/hitachipdfs/TX31D24VC1CAA.pdf

Jeg mangler forresten en defekt Armada 1750 til stumper, jeg har
en med baldret skærm (1024x768) og manglende PSU og HD skuffe og
lidt andet.

Site Timeline