Compactflash stik i Hun

Jeg søger det "hun" stik som sidder i et Compactflash,  nogle som har en ide
om hvor det findes, hvis det findes.

Jeg har fundet ud af at en PCMICA kort er hun'en af samme type (ben afstand
x,y ). bare mange flere ben.

Det er til den Compactflash port som jeg skal ha forlænget/flyttet, og vil
ikke lodde på kortet pga. garanti osv.

mvh.
/jan

Re: Compactflash stik i Hun

Ellers koster de billigste CF kort jo ikke alverden. Køb et sådan og rib
connectoren.
http://www.proshop-direkte.dk/ShowProduct.aspx?prodid40%172

Det værste er portoen, så du kan passende bestille et større med til dit
kamera nu du er igang :)
Købte selv et Kingston Elite Pro (High Speed) 1024 Mb, den er sgu allerede
faldet 50 kr. på et par uger!

Måske dyrt i forhold til hvad en løs burde koste, men set i forhold til at
bruge ressourcer på at lede efter én og så alligevel skulle betale porto...

Mvh
Morten

Re: Compactflash stik i Hun

ide

Tror du, at man bare kan det?

Jeg ville da være bekymret over signaltab og støj, i og med, at jeg gætter
på, at standarden antageligvis ikke er lavet til lange/eksterne
forbindelser.

Claus

Re: Compactflash stik i Hun

CF, PCMCIA og ATA/IDE er mig bekendt det samme, blot er det connectoren der
er forskellig.

Mvh
Morten

Re: Compactflash stik i Hun

Det er så ikke sandt !

At de kan køre i nogle af de samme modes er sandt, men er der ikke også en
max længde på en ½ meter eller sådan på ide kabel ?

Kasper

Re: Compactflash stik i Hun

Som Morten skrev, med a t købe et billige CF kort, og slagte det og prøve,
det skal prøves at føres ud i virkeligheden.

Afstanden/længen som ville bære omkring 9-13 cm som den skal "flyttes"

/jan

Site Timeline