CO2 anlæg elektrisk til akvarier

Hejsa gutinder og gutter

Er der nogen af jer der ved hvilken spænding og strøm der er i ovennævnte??
Mit er brændt af og det kunne jo være dejligt at lave en ny strømforsyning
til det...

Det er et 9W hvis det hjælper noget.... men det vigtigste er spændingen....

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Re: CO2 anlæg elektrisk til akvarier

Er der nogen der kan sige mig hvad min printer er for en? Jeg skal have
en ny toner til den.

Den kan skrive ud på A4 papir hvis det er til nogen hjælp. Men det
vigtigste er hvad det er for en printer ...

- Lars

Re: CO2 anlæg elektrisk til akvarier

Du giver ikke information, der gør det muligt at hjælpe. Derfor kiggede
jeg på din hjemmeside, og det eneste, jeg kan finde om CO2 er:
http://hjem.get2net.dk/jabbe/akva/html/naturlig_co2.htm
-men jeg kan ikke se noget elektrisk i det.

Bo //

Re: CO2 anlæg elektrisk til akvarier

Der er heller ikke noget på min hjemmeside om det da det er noget jeg lige
vil lære lidt bedre at kende først....

Jeg ved ikke meget om den elektriske del af systemet så derfor er jeg ikke
så leveringsdygtig i disse info....
Jeg ved man smider den i stikkontakten(230V) og den bruger 9W men en ting er
sikkert og det er at der ikke er 230V på pladerne da der så ville være noget
der summer i fingrene....:)
Jeg mener også at det må være en ensrettet spænding da elektrolyse ellers
ikke ville fungere.....
men så står jeg også af på videnen om den elektriske del....

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Re: CO2 anlæg elektrisk til akvarier

Så tag et billede af den, eller skriv af hvad der står på den, så kan
det være der er nogle der har en chance for at vide hvad der er tale om.

/Andreas

Re: CO2 anlæg elektrisk til akvarier

Så må du til at bruge dine øjne, og fortælle os hvad der står på
dimserne ;)

Der står yderst sjældent bare 9W og nix weiter -  kig - fortæl - og vi
skal videre derfra
--
snipped-for-privacy@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ?  Find selv svaret på
Re: CO2 anlæg elektrisk til akvarier

Næh, og der må da også være et ubehageligt restprodukt af et organisk
opløsningsmiddel ;-)

Mvh. Uffe Ravn

Site Timeline