CNC forum...dødt eller bare væk?

Det så lige en kort overgang ud som om der var lidt potentiale for et CNC
forum i gruppen, men er det gået i sig selv igen eller hvad? Måske det bare
er borte, og jeg ikke kan finde det?

Henrik
OT: Stort TILLYKKE! Re: CNC forum...dødt eller bare væk?

Tillykke med veloverstået eksamen, er det ikke en dejlig fornemmelse :-)

--
mvh Uffe

Re: Stort TILLYKKE! Re: CNC forum...dødt eller bare væk?

Takker.

Jo, er du da helt sindssyg. Det tager LANG tid at få armene ned igen kan jeg
garantere. Jeg har været "Mester" i en uge nu, og jeg tuller stadig rundt
som en zombie. Det er for vildt ikke at have konstant dårlig samvittighed
over ikke lige at få det kapitel læst, og helt forrykt ikke at læse lektier
til kl 22.00+ hver aften.

Jeg har endda tid til at tage mig lidt af min efterhånden noget forsømte
kæreste. Fantastisk tålmodighed hun har haft.

Jeg er meget lykkelig lige pt. Der skal virkeligt en seriøs kæp til at rage
mig ned fra træet lige nu. ;-)

Imorgen skal jeg ned og hente mit eksamensbevis, så har jeg det dæleme også
på skrift !

Det næste der skal ske, er jobjagt. Tror desværre det godt kan blive lidt
besværligt at finde noget i midtjylland, men skulle nogen have lidt
baggrundsinfo så hører jeg gerne om jobmuligheder.

Henrik
Re: Stort TILLYKKE! Re: CNC forum...dødt eller bare væk?
Hej Henrik,

Også et stort tillykke herfra :D

Ja, de kan være svære at undvære... En spontan buket gør som regel
underværker i øvrigt.

Hæld den i øret ;)

Mangler der ikke et "også" ?  :)

--