Clock Multiplier

Jeg leder efter en clock multiplier alá ICS502, datablad (59kb) er her:
http://www.icst.com/datasheets/ics502.pdf
Problemet med denne er at den kun fås som SOIC-kreds, og jeg er ikke videre
glad for smdlodning.
Jeg har googlet løs uden noget resultat.

Mvh
Gert

Re: Clock Multiplier

Du kan googl herfra til enden af InterNettet. Du finder INGEN nye
komponenter, der kommet i non-SMD udgaver.

Der er een løsning pådet: lær at lodde.

Jeg lodder normalt 208 benede 0.5mm quadflatpacks, uden problemer. Det
kræver træning, men lader sig gøre. Det virkelige stop kommer først ved
BGA kredse :-((

Bo //

Re: Clock Multiplier
Hejsa

Det er vel ikke lodningen der er svær, men det man skal lodde det fast på.
Det skal være i orden.

Som jeg så læser indlægget, så er det jo som hjemmefusk, og så er det vel
print som er hjemmegjort, og det er ikke lige den kvalitet vi alle kan lave
så man kan lodde en 0.5mm fast uden at det går helt i lort.
Alm. SMD er intet problem, selvom det er hjemmegjort print.

Mvh Hauge

Re: Clock Multiplier

Det er jeg også mere eller mindre kommet frem til.
Jeg kan godt lodde, også SMD, men jeg kan bare ikke lide det, men jeg må vel
affinde mig med det :(
Nu gælder det bare om at finde kredsen i DK. Ku' ikke umiddelbart finde den
hos ELFA eller el-supply.

--
Gert

Site Timeline