Clarion cd-Radio

Hej!

Min bror har en Peugeot 406, årg. 02. Diesel.

I den er der monteret en Clarion cd-radio model. pu-2184a, hvor cd motoren
er def.

Han har så fået en hjem fra en hugger og har prøvet at montere den, men
radioen virker, men cd'en gør ikke, samtidig høres der en beep lyd.

Kan denne beep lyd være noget med tyverisikring at gøre, samt at cd'en ikke
køre rundt.?

I manualen til Radioen står der nemlig at man ikke bare kan sætte en anden
i, da radioen og cd'en høre sammen specifik til bilen.

Nogle der kan hjælpe lidt. Evt. erfaring.?

Mvh
Robert

Re: Clarion cd-Radio

ikke

Det er ikke ukendt at en radio er "gift" med styreboksen i en bil, men så
burde modtageren heller ikke virke.

mvh Ebbe

Re: Clarion cd-Radio
jeg har sådan en i overskud, hvis det var noget?
  mvh

Re: Clarion cd-Radio

Skal jeg forlægge ham. Hvad pris havde du evt. forstillet dig.?

Mvh
Robert

Re: Clarion cd-Radio

   mvh søren

Re: Clarion cd-Radio

Så skal jeg lige vide, er det selve Clarion cd-radio model. pu-2184a, til
den pris eller motoren i cd'en vi snakker om.?

Han kommer engang idag, så ved jeg mere om "fejlen"

Mvh
Robert

Re: Clarion cd-Radio

   mvh søren

Re: Clarion cd-Radio

Har sendt dig en mail.:)

Re: Clarion cd-Radio
Nå ja... ingen valid mail.

Her er hvad jeg skrev.:

Hej Søren.

Vil høre om du stadig havde Radioen til salg.?

Min bror er interesseret i den, forudsat at den virker 100%

Mvh
Robert

Re: Clarion cd-Radio

Det beep KAN være lyden fra hovedservoen der forsøger at finde en CD - og så
opgiver pga. manglende rotation

Re: Clarion cd-Radio

Det kan det selvfølgelig godt være. Har ikke selv hørt lyden, men han kommer
imorgen, så bliver det noget nemmer at finde fejlen.:)

Site Timeline