Circuit integre pioneer

Hej.....jeg har et Pioneer Anlæg model SX-P730 og lyden er der ikke mere,,og
fik af en bekendt at vide at udgangen på den er stået af.....jeg mener den
Hedder STK 4140 ."16 fod".....er der nogen der har kendskabet hvor man kan
købe så en.....

 Takker

Re: Circuit integre pioneer
Hej!

Hvis du er momsregistreret (eller kender een som er) kan du sikkert købe en hos
Telmo på Frederiksberg... Alternativt kan det da tænkes JørgenP i Rødovre har
noget liggende.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Circuit integre pioneer
Hej!

Ellers send en mail til PC-Elektronik (http://www.pc-elektronik.dk ). Han kan
skaffe det meste :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Circuit integre pioneer

http://www.aarhus-radio-lager.dk /

http://www.brinck.dk /

http://www.rsonline.dk /

De kan skaffe det meste elektronik og hvis de ikke har det på lager.

De bedste hilsner

Re: Circuit integre pioneer
Takker ....jeg har sendt et par e-mail til det adresser så regner jeg med at
få nogle svar på mandag...takker en gang til..
mere,,og

Site Timeline