Chip

Davs med jer.

Jeg ville høre om der var en af jer derude, som evt havde en Video processor
af typen VDP 3108A og som i gerne vil sælge.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen    Thias Russell

Re: Chip

Øøøøh, prøv lige i dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej i
stedet :-)

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Chip
Davs Klaus

Jo selvfølgelig, men det er jo ikke alle der kigger alle steder, så man må
jo dække sig ind.

Med venlig hilsen Thias Russell

Re: Chip

Nej, sådan hænger (news)verden ikke sammen.

Hvis jeg ville købe en bil, ville jeg heller ikke annoncere her og andre
steder fordi "så må man dække sig ind". Gruppen jeg henviste til er
netop oprettet fordi handel er uønsket i denne gruppe.

Men det er okay, du faldt i og jeg er sikker på at du ikke gør det igen
:-)

det er Modelbane Europas hjemmeside