CDafspiller problemer....

Hvad skyldes egentlig det gængse problem med CDafspillere der ikke kan læse
CDen? en rensning kan i mange tilfælde klare problemet, men hvad når det
ikke kan, hvad er det egentlig problem med afspilleren? er det laseren der
er defekt, eller skal der skiftes kondensatorer eller hvad?
Jeg har en afspiller stående der ikke vil, og JørgenP skal ha 190kr + moms
for en laserenhed til den. Det kan næppe betale sig at udskifte og endnu
mindre hvis det viser dig ikke at være der problemet ligger.
Hvordan justeres en ny laserenhed i øvrigt ind?

--
Vh. Peter Andersen

Re: CDafspiller problemer....
Hej

Hvis du vil vide (en fandens meget) mere om problemer med cd-afspiller så
kig på de første kapitler i:
http://www.control.auc.dk/~jakob/phdStudents/evsthesis.pdf

hilsen Mikkel

læse

Re: CDafspiller problemer....

Ok, det lyder interessant.... men linket er dødt her hos mig...

--
Vh. Peter Andersen

Re: CDafspiller problemer....

Næh, nu ser det ud til der er hul igennem....

--
Vh. Peter Andersen

Site Timeline