CD, skifte laser?

 Når man køber en ny laserenhed til sin CD afspiller:

Er laseren indstillet optimalt fra fabrikken eller skal man fifle med
justeringen af potmeteret på laserprintet?

Re: CD, skifte laser?

Fisk.

Eller 14 gange til venstre.

Seriøst: Hvilken CD-spiller, hvilken laser?
Re: CD, skifte laser?

 Undskyld! Som så ofte før fik jeg klikket på "besvar" istedet for "Svar til
gruppe"

    Lenco CD3731  (del af et minirack fra ca. 1995)
Laserenheden er en KSS 210A

Re: CD, skifte laser?
Den er kalibreret til optimal for netop den laserenhed

ChipMIK

Site Timeline