CD Rip - Bedre end den originale

5. SuperRip Your CDs Into 24-bit Xtreme Fidelity Music
With the X-Fi 24-bit Crystalizer and the X-Fi CMSS-3D features, you
can now "SuperRip" your CDs into Xtreme Fidelity quality so that you
can permanently enhance your music to sound better than the original
CD.

Læst i test af et nyt SB lydkort
SuperRip..Bedre end den originale .... det lyder spændende :-)

http://www.tweakup.dk/article/721/dk /

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Re: CD Rip - Bedre end den originale

Det er muligt, men hvorfor mener du den information er relevant i gruppen
dk.teknik.elektronik ?

Re: CD Rip - Bedre end den originale
Hej!

Men ender som en and - man kan ikke få bedre lydkvalitet ud af den blå luft.

Men du burde poste i news:dk.teknik.lyd istedet - DER kan det sagtens passe med
lydkvaliteten ;-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"God bless the american smallblock"

Re: CD Rip - Bedre end den originale
...>
Check hans underskrift "Stud Theol" ... ;-)
Såee deet ...
(Nothing personal..)

/carsten

Re: CD Rip - Bedre end den originale

Nu bliver jeg nysgerrig. Jeg hader forkortelser, jeg ikke ved hvad
betyder. Nogen der vil oversætte RIP i sammenhæng med overspilning af musik?

(Og ja, jeg ved det står på mange gravsten, og der kender jeg betydningen)

Bo //

Re: CD Rip - Bedre end den originale
Hej Bo

musik?

Rip i denne sammenhæng er ingen forkortelse, det betyder bare at
hente musiken et sted fra og lægge den et andet sted, evt. i et ander
format.

Direkte oversat betyder rip, rive eller flå.

Mvh Max

Re: CD Rip - Bedre end den originale
Hej Bo

musik?

Det er nu en forkortelse af at Rippe. F.eks at rippe en audioindspilning ud
af en CompactDisk.

Udtrykket Digital Audio Extraction kunne også være anvendt i stedet.

Den tid den sorg.

Mvh. Uffe Ravn

Re: CD Rip - Bedre end den originale
On Thu, 10 Nov 2005 13:05:02 +0100, Kim Voss Schrader

Den havde jeg regnet ud, derfor smiley, jeg kunne godt tænke mig at se
den tekniske begrundelse for at man kunne få bedre kvalitet, derfor
post her.

Puha, den tråd magter jeg ikke at starte :-)

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Re: CD Rip - Bedre end den originale
Hej Karsten

passe med

Jeg syntes nu ikke at problemet er at starte den tråd, men det bliver
garanteret et problem at lukke den.

Mvh Max

Re: CD Rip - Bedre end den originale

Og til at drive maskinen med har vi brug for energi - og til det er Bruce
DePalma's maskine helt perfekt :)

http://www.sumeria.net/free/dpalma7.html
http://www.v-j-enterprises.com/depalma.html

Ønskes yderligere information er google ret behjælpelig. Søg efter ting som
"Bruce DePalma" "N-machine" etc.

Mvh
Morten

Site Timeline