CD problem

Er der nogle her i gruppen der kan svare på følgende

10 år gammel Maranz cd 10 der ikke vil læse første gang jeg ligger en cd i ,
men hvis jeg tænder og slukker en 5 til 10 gange læser den pladen er der
nogle der har bud på fejlen og kan det betale sig at få den lavet, det var
en af top model i 1995 den spiller godt når den ellers spiller

på førhånd tak

Re: CD problem

,

Hej   jeg har selv stillet et lignende ? her, og fået indstillet laseren.
Se ? fra d 16/1-05   Er der en standart fejl på CD afspillere.

Når du finder laseren, skal der være et lille pot meter, du kan dreje
forsigtig  1/10 mm ad gangen og så kan den komme til at virke igen.

MVH

Torben

Re: CD problem
Du kan jo starte med at rense laseren med en vatpind og noget rensevæske
af en art. Hvis du ikke har prøvet det. :)

Anders W. B.
2års Elektronik fagtekniker lærling
Re: CD problem

Lugter lidt af en død laser....

Re: CD problem

Mere af fokuserings fejl, som nogle gange kan rettes op.

Site Timeline