Cd løbeværk til Beocenter 9000

Er den nogle der ved hvor der kan købes løbeværk til Beocenter 9000. Det
lader til det er ungået hos B&O
Er der nogen der ligger inde med det
Hilsen Svend Aage

Re: Cd løbeværk til Beocenter 9000
Hej!

Hmm, Beocenter 9000... Er det den flade alukasse med CD i een side og bånd i den
anden - under nogle skydelåger?

I så fald har JørgenP et drev som passer i... Det hedder ikke det samme, men
virker fint.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Cd løbeværk til Beocenter 9000
Hej!

Nu har jeg undersøgt sagen lidt. Spørgsmålet er hvilket løbeværk der sidder i
dit Beocenter. Er det typen hvor laseren bevæger sig i en bue eller den hvor det
bevæger sig lineært?

Sidstnævnte kan skaffes til ca. 200,- +moms hos JørgenP. Bestil CDM12.4 hvorfra
du kan snuppe laseren, som passer perfekt over i din Beocenter.

Førstnævnte laser (den med halvbuen) er sikkert svær at skaffe (og nok den Ole
hentyder til).

--
Mvh, Kim Voss Schrader