cd-afsppiller spinder aldrig cd´en op

Hejsa.

Jeg har et mini anlæg, som ikke længere kan læse nogen somhelst cd´ere.
Problemet er at den aldrig spinder cd´en op, når den skal læse indholdet og
tror derfor ikke at der er nogen cd i. Jeg har prøvet at se om de kunne være
et problem med en kontakt, men det lader ikke til at være tilfældet. Kan det
være en driverkreds der er stået af, eller kan det være selve motoren ? Hvor
meget skal sådan en lille fætter (motor) have ? så kan jeg prøve at give den
ekstern strøm.

Venlig hilsen Rasmus Christiansen.

Re: cd-afsppiller spinder aldrig cd´en op
Hej!

Rens laseren og se hvad der sker.

(Hvis laseren ikke kan fokusere vil motoren slet ikke starte)
--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: cd-afsppiller spinder aldrig cd´en op
On Sun, 9 May 2004 19:01:32 +0200, "Rasmus Christiansen"

Rens/skift laser.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: cd-afsppiller spinder aldrig cd´en op

og

Site Timeline