CD afspiller - motoren kører baglæns.

Noget forslag til hvad der er galt, motoren starter rigtig og men
efter 1-2 sekunder kører den baglæns (jeg har målt og spændingen
vendes til motoren). En gang imellem kan jeg være heldig at den
starter og kører som den skal og alt virker ok. Dette problem er
kommet efter at afspilleren har været sendt som fragt.

På forhånd tak
Bent

Re: CD afspiller - motoren kører baglæns.

Hvis det ikke er fugt, er der det sandsynligvis noget i løbeværket/optikken
som har forskubbet  sig under transporten, så pickupén ikke kan finde lead
inn sporet.

mvh
JBH

Re: CD afspiller - motoren kører baglæns.

Men... derfor skal den da ikke køre baglæns? :-)

--
| Christian Iversen       |        Now, Africa, I hear you ask.        |
| chrivers@iversen-net.dk |                                            |

Re: CD afspiller - motoren kører baglæns.

Laser defekt

Re: CD afspiller - motoren kører baglæns.

Kan det være en justering, elektrisk eller mekanisk når jeg en gang
imellem kan være heldig at den starter og kører fint?

Bent

Site Timeline