CCIR-modul - selvbygger?

Hej med Jer!

Jeg vil spørge om der er nogen der har kendskab til om der findes et
CCIR-modul som man selv kan bygge. Jeg kunne godt tænke mig at monterer et
sådan modul i, eller i forbindelse med, min radioscanner.

Det ville da være "sjovt" hvis man kunne få sin scanner til at "bibbe" på et
bestemt signal - f.eks. når der er brand, ik'?

Måske er der nogen der kender til scannere hvor der er indbygget mulighed
for dekodning af CCIR-toner? (Eller ZVEI-toner for den sags skyld?)

Jeg ved godt man kan gøre noget i forbindelse med sin computer og noget
software men det er noget "gammeldaws" elektronik jeg søger. Der må da
findes et eller andet?

Mvh

Jørgen Hansen

Site Timeline