CAPACITOR, 47UF, 6.3V

Hej NG

Hvor køber jeg som privatperson sådan en dims?

Jeg kan kun finde sider, der kræver CVR nr for at bestille.

Den skal bruges til følgende project:

Any help?

På forhånd tak.

Reply to
DDF

"DDF" skrev i en meddelelse news:49d52f29$0$90263$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Jeg har sådan een på 47uF 16V 6m/m Ø jeg godt vil af med. Kan du afhente den i Skanderborg området?

--
MVH.
Finni

langwadt

DDF skriver:

Ved enhver elektronikpusher.

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den...

Rigtigt, men en elektronikpusher har sikkert ikke en 6.3V i sit sortiment, så DDF skal lige have at vide at han uden problem kan bruge en beregnet til en højere spænding. Dem pusheren har liggende i skuffen er sikkert 35, 40 eller 50V.

Reply to
Allan Soerensen

Hej Allan

Eftersom gud og hvermand idag syntes det er så spænnende at skifte lytter på bundkort, ja så bør alle elektronikpushere have dem på lager.

"Max" skrev i en meddelelse news:49d60fcb$0$15879$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Tror ikke han rigtigt mangler den - han svarer ikke på mit tilbud.

--
MVH.
Finni

Mail sendt til Finni :)

Reply to
DDF

Og tak til jer andre for jeres svar.

God weekend :)

Reply to
DDF

"Max" skrev i en meddelelse news:49d60fcb$0$15879$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Tja, nu er der desværre ikke så mange elektronikpushere tilbage og de fleste har et begrænset sortement af komponenter (men udvalget af færdigvarer er vokset gevaldigt).

har ikke lytter mindre end 47uF/16V
(som bl.a. omfatter det gamle Brinck) har ikke lytter mindre end 47uF/16V
har ikke lytter mindre end 47uF/16V
har 6.3V lytter, men de bor på Bornholm og er nok ikke den lokale elektronikpushere for ret mange, men postordre er en mulighed

Det er desværre ikke længere så let lige at smutte ned til den lokale elektronikpushere for at hente det man lige står og mangler. Selv om vi her i Struer er så heldige at have Helmholt Elektronik (som står bag

har de så godt som ingen komponenter i butikken længere. Hylderne er i stedet fyldt med billigt færdig elektronik fra fjernøsten.

Reply to
Allan Soerensen

-og så bruger man dem.

Jeg kan ikke se at det skulle være et problem, at en kondensator kan holde til 16V, hvis kravet er mindst 6V

Der er ikke mere et lokalt radioværksted i alle de mindre afkroge, men for en pris, der er mindre end man kan starte en bil for, kan man få det sendt til næste morgen-post.

Enig, og det var også det min første post i tråden gik på. Der kan dog være lidt med den fysiske størrelse, hvis pladsen er trang.

Reply to
Allan Soerensen

I denne sammenhæng tror jeg ikke det er kritisk. Der blev vist et billede af en STOR leaded kondensator med bukkede ben, der kunne ligge hen over de andre komponenter.