Canon NP3225 kopimaskine - sorte sider

Hej i gruppen

Jeg ved ikke, om dette indlæg er O.T. ;
Men : Vi får MEGET mørke sider, når vi
kopierer - og de bliver efter 2 - 3 kopier helt sorte.
Kan det skyldes, at der ikke kommer strøm til den elektronik, som aflader
tromlen efter kopiering ?
Hvis nogen kan hjælpe, vil vi juble :-) (højt)

MVH & PFT

Lisbeth & Henrik Holm-Jensen

Re: Canon NP3225 kopimaskine - sorte sider
Hej!

Hvis i har pillet stikket fra, så ja! ;-)

Men sådan skal det vel ikke forstås?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: Canon NP3225 kopimaskine - sorte sider
Hej Kim

Nej, det var vist ikke lige sådan :-)

Men, jeg ved, at hvis div. stænger (bafler hedder de vist) ikke er skubbet
helt 'i hak' bliver papir og tromle ikke ordentlig afladet for statisk
elektricitet - og så bliver det interessant - bare ikke hvis man vil ha' en
kopi !

Imidlertid har jeg, efter bedste evne,  skubbet div. tingeltangel så langt
ind, det er muligt.

Det skal siges, at vi har købt maskinen brugt, og at vi vidste, at den
skulle renses. Det har vi så gjort; men som emnet beskriver, så ikke med
større success.

MVH

Henrik

aflader

Re: Canon NP3225 kopimaskine - sorte sider
Hej!

Ok. Det lyder dog ikke som om en rensning er hvad der skal til :-(

Måske nogen ved mere her i gruppen - jeg er normalt til reparation radio/tv
o.lign. :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"