Canon LPB4 Plus

Nu er den begyndt at lave en sort stribe i midten af A4 siden - forsvinder
det med skifte af tonerpatron ?

(Jeg skulle lige til at lave print-tegninger, og så skaber dyret sig sgu' !)

Mvh KS

Re: Canon LPB4 Plus

ved ikke hvad en tonerpatron lige har med elektronik at gøre. Spørg i en EDB
gruppe, f.x. hardware

Bo //

Re: Canon LPB4 Plus

Det er meget sandsynligt det gør det. Det gange jeg har set noget lignende,
hjalp det at skifte patron. Men prøv lige at ta' den ud og ryste den lidt
frem og tilbage, mens du holder den vandret. Det kan nogle gange hjælpe.
Eller skriv et par helt sorte sider. Det kan også hjælpe (måske kun
midlertidigt) at tørre den grønne valse af med et tørt stykke køkkenrulle,
hvis der sidder sorte 'skygger' på den.

--
Ulrik Smed
Århus, Denmark

Re: Canon LPB4 Plus

Glemte lige at sige at den ikke må få for meget lys, specielt ikke sollys
eller lys fra lysstofrør/sparepærer.

--
Ulrik Smed
Århus, Denmark

Re: Canon LPB4 Plus
lignende,
Patronen er nu næsten lige skiftet !

Men tak for rådene alligevel !

Mvh KS

Re: Canon LPB4 Plus

Hm, den har vel ikke fået lys, så? Jeg havde engang en til at ligge i en
plasticpose temmelig længe, og regnede med den virkede, men den lavede netop
sådan noget sort stribeværk da jeg skulle bruge den. Regner med det var
fordi den ikke lå i noget lystæt.

--
Ulrik Smed
Århus, Denmark

Re: Canon LPB4 Plus

Nu sidder tromlen jo i patronen i det her tilfælde, så hvis man alligevel
har tænkt sig at udskifte den, kan man jo lige så godt prøve lidt grimme
tricks først.  ;-)

--
Ulrik Smed
Århus, Denmark