Canon LBP-4 Lite

Jeg ejer simpelthen verdens bedste laser printer en "Kanon LBP"  :-D  den
blev min efter at have banket blanketter og sager ud i 5 år hos staten, og
nu har den tjænt mig i et par år og jeg har været næsten lige så ond ved den
ved at bruge den som faktura printet osv... jeg har haft skiftet trykruller
i den en gang da jeg fik den fordi de var noget muldne og derefter kørte den
fint men så har den her for nyligt fået en ny sygdom og den skal repareres
koste hvad det koste vil :o)

i toppen af et dokument kan den finde på at "komprimere" en linje tekst så
det øverste af bogstaverne i en hel linje bliver "presset" lidt ned det får
det til at se ud som om at den pågældende linje er skrevet med en lidt
mindre skrifttype

Hvad kan dette skyldes ?  - og ved nogen hvor man får ny toner til sådan en
lækker sag ?

M.v.h.
Lasse

Re: Canon LBP-4 Lite
Hej Lasse

Forstår dig godt.

Har en "plus" der er perfekt kørende og en "plus" der mangler et tandhjul
foran under displayet.

De kan dog begge købes, så kommer du med et fornuftigt / seriøst bud, vil
jeg gerne afhænde dem.

Du er velkommen til at emaile direkte.

Mvh, Leif

den
trykruller
den
får
en

Re: Canon LBP-4 Lite
Hej Leif

Tak for tilbudet, men der er gået sport for mig og nogle kammerater der også
har LPB-4 (vi købte et parti sammen) at holde dem kørerende og se hvor længe
de lever...
så den skal bare fikses :o)

M.v.h.
Lasse

Re: Canon LBP-4 Lite
Jeg mener aqt indmaden er fuldstændig identisk med HP's LaserJet IIIP - er
det ikke rigtigt? De er forholdsvis lette at komme i nærheden af.
+ at toneren er ret billig. Jeg har hentet en del af slagsen (toner) på den
lokale containerplads.
/Erik

Re: Canon LBP-4 Lite

Hvis I vil have en deltager mere i sporteb har jeg en I kan få mod et par
colaer!
Se dk.marked,privat.edb.ekstern

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
Re: Canon LBP-4 Lite

M.v.h.

Så har du tydeligvis ikke prøvet en ny HP Laserjet printer :-)

LBP-4'ern var en fin printer, meeeeeen.................

Mvh.
Brian S Jensen

Site Timeline