Canon Ixus powershot 230 - CCD fejl

Hello, Mit elskede P230 døde igår - den tager bare sorte billeder og der kommer intet i displayet.

Efter lidt søgen på nettet finder jeg ud af canon har oprettet en case på det hvor de retter en kabelfejl U/B. Mit problem er bare det der bliver omtalt i den case er et løst kabel til CCD linsen. Jeg har haft åbnet cam'et og reseatet alle kabler til mainboardet på den men uden held. Så spørgsmålet er om der er nogen der ved om det er i selve linsehuset hvor CCD'en sidder at den er gal?

Det kan nemlig ikke svare sig at reppe den hvis det ikke falder ind under den case hvor det bliver lavet UB.

Nogen der har et fif (eller bedre endnu - servicenoten til at ligge om hvordan problemet løses?)

(37383)

/Dennis

Reply to
Dennis Pedersen