Canon Ixus powershot 230 - CCD fejl

Hello,
Mit elskede P230 døde igår - den tager bare sorte billeder og der kommer
intet i displayet.

Efter lidt søgen på nettet finder jeg ud af canon har oprettet en case på
det hvor de retter en kabelfejl U/B.
Mit problem er bare det der bliver omtalt i den case er et løst kabel til
CCD linsen. Jeg har haft åbnet cam'et og reseatet alle kabler til
mainboardet på den men uden held. Så spørgsmålet er om der er nogen der ved
om det er i selve linsehuset hvor CCD'en sidder at den er gal?

Det kan nemlig ikke svare sig at reppe den hvis det ikke falder ind under
den case hvor det bliver lavet UB.

Nogen der har et fif (eller bedre endnu - servicenoten til at ligge om
hvordan problemet løses?)

https://self-service-kb.canon-europe.com/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE/,/?St32%,E00%00000000225155599,K11%33,Sxi=5,Case=obj (37383)

/Dennis

Site Timeline