Cadpack

Er der nogen som kender dette program ?
Det skulle kunne bruges til både diagram og print design.
Man kan købe det til ca. Kr. 540,-
Jeg har en gammel DOS version af Orcad som ikke fungere specielt godt, slet
ikke under XP.
Har også prøvet en version 9, tror jeg det var af Orcad, men det var meget
omstændelig at arbejde med.
Jeg mangler et printudlægnings program, som er let at gå til, ved
fremstilling af mindre print.
Forslag modtages gerne.

Mvh Tom

Re: Cadpack
Hej Tom

Hent Circad fra www.holophase.com det klare PCB og SCM som
en drøm og der er en gratis version til download.

Mvh Max

Re: Cadpack

Hvad er der af begrænsninger i den gratis version ?

\Lars G

Re: Cadpack
Hej Lars

Ingen Gerber og NC Drill eksport.

Mvh Max

Re: Cadpack

Tak for info !

\Lars G

Re: Cadpack

Du kan hente Eagle gratis ikke kun en demo hos Cadsoft USA

Re: Cadpack
Eagle www.cadsoftusa.com kan helt klart anbefales.

Kan klare 100*160mm print i gratis udgaven.

Mvh Jens Rauff

Re: Cadpack
Hej Jens,

80 x 100 mm