C uC

Er der en der kan se hvorfor jeg har en Disp_setup konflikt?????

void Disp_string(int pos, char* text)
    {
Disp_setup(0, pos);
        for (int i=0; text[i]; i++)
            {
Disp_setup(1,text[i]);
            }
    }

void Disp_setup(int RS, int data)
{
    Disp_RS = RS;
    Disp_data = data;
    Disp_enable = 1;
    Disp_enable = 0;
    DelayUs(30);
}

Re: C uC

For mig ser det ud til at der er en sammeblanding af int og char

Bo //

Re: C uC
Det er desv√¶rre heller ikke det, har pr√łvet at √¶ndre.

Re: C uC
Fejlen er fundet :o)

Re: C uC
"@ formulerede sp√łrgsm√•let:

Lad endelig være med at fortælle nogen hvad det var.
Der er ingen grund til at forhindre andre i at begå den samme fejl..

Birger

http://bbsorensen.dk

Re: C uC

Kunne ligne der skulle et delay mellem disp_enable/disable

Kasper

Re: C uC

Ja, desværre opfattes dette forum af og til som en form for gratis
support. Ud over det, mener jeg det er almindelig respekt for huínanden,
at man bruger sit navn og ikke bare kalder sig "@

Bo //

Re: C uC
Det er jeg ked af at jeg ikke skriver mit navn, men trode ikke det var
så vigtigt. Men om jeg skriver mit eget navn eller gemmer mig bag et
andet, ser jeg som det samme som @.

Fejlen var at koden lå i en funktions fil, mens resten lå i en anden fil
med main og jeg havde glemt min reference.

Re: C uC

Læs: http://moppe.dk/news.html

Du kunne lære flere ting...

     Min egen hjemmeside nu med nyt dom√¶ne http://www.moppe.dk
Re: C uC
HEj Klaus

tak for linke, men jeg syntes noget af det bliver lidt for personligt
til mig, jeg er ikke helt så glad for at kunne give mig til kende i
f√łrste hug, n√•r folk l√¶ser hvad jeg skriver. M√•ske kommer det en dag. :o)

Selvf√łlgelig skal man takke f√• den hj√¶lp som flok har bedraget med og
skrive i en pæn tone, dog er det svært da vi ikke er ens og opfatter
forskelligt. Der kan sagtens være skrevet noget i sjov, men hvor det
bliver opfattet meget negativt.

Om man skal svare over eller under det forg√•ende sp√łrgsm√•l/svar er en
holdning, dog er det i LEAN sammenhæng, for at kunne opret holde
overblik og styrelse på dokumentation, for at mindske spild, skrev man
det nedenunder. Men der skrives ogs√• over sp√łrgsm√•l/svar.

/S√łren
Cand.Public

Re: C uC
Hej S√łren

Og på usenet svare man nedenunder.

Re: C uC

Dette er usenet. I asien b√łvser man ogs√• h√łjlydt efter man har f√•et et
godt m√•ltid (LEAN), men her i Europa g√łr man ikke (usenet).

     Min egen hjemmeside nu med nyt dom√¶ne http://www.moppe.dk
Re: C uC

Det g√łr kinessere ogs√• i DK...

Kasper