C uC

Er der en der kan se hvorfor jeg har en Disp_setup konflikt?????

void Disp_string(int pos, char* text)
    {
Disp_setup(0, pos);
        for (int i=0; text[i]; i++)
            {
Disp_setup(1,text[i]);
            }
    }

void Disp_setup(int RS, int data)
{
    Disp_RS = RS;
    Disp_data = data;
    Disp_enable = 1;
    Disp_enable = 0;
    DelayUs(30);
}

Re: C uC

For mig ser det ud til at der er en sammeblanding af int og char

Bo //

Re: C uC
Det er desværre heller ikke det, har prøvet at ændre.

Re: C uC
Fejlen er fundet :o)

Re: C uC
"@ formulerede spørgsmålet:

Lad endelig være med at fortælle nogen hvad det var.
Der er ingen grund til at forhindre andre i at begĂĄ den samme fejl..

Birger

http://bbsorensen.dk

Re: C uC

Kunne ligne der skulle et delay mellem disp_enable/disable

Kasper

Re: C uC

Ja, desværre opfattes dette forum af og til som en form for gratis
support. Ud over det, mener jeg det er almindelig respekt for huĂ­nanden,
at man bruger sit navn og ikke bare kalder sig "@

Bo //

Re: C uC
Det er jeg ked af at jeg ikke skriver mit navn, men trode ikke det var
sĂĄ vigtigt. Men om jeg skriver mit eget navn eller gemmer mig bag et
andet, ser jeg som det samme som @.

Fejlen var at koden lĂĄ i en funktions fil, mens resten lĂĄ i en anden fil
med main og jeg havde glemt min reference.

Re: C uC

Læs: http://moppe.dk/news.html

Du kunne lære flere ting...

Re: C uC
HEj Klaus

tak for linke, men jeg syntes noget af det bliver lidt for personligt
til mig, jeg er ikke helt sĂĄ glad for at kunne give mig til kende i
første hug, når folk læser hvad jeg skriver. Måske kommer det en dag. :o)

Selvfølgelig skal man takke få den hjælp som flok har bedraget med og
skrive i en pæn tone, dog er det svært da vi ikke er ens og opfatter
forskelligt. Der kan sagtens være skrevet noget i sjov, men hvor det
bliver opfattet meget negativt.

Om man skal svare over eller under det forgående spørgsmål/svar er en
holdning, dog er det i LEAN sammenhæng, for at kunne opret holde
overblik og styrelse pĂĄ dokumentation, for at mindske spild, skrev man
det nedenunder. Men der skrives også over spørgsmål/svar.

/Søren
Cand.Public

Re: C uC
Hej Søren

Og pĂĄ usenet svare man nedenunder.

Re: C uC

Dette er usenet. I asien bøvser man også højlydt efter man har fået et
godt måltid (LEAN), men her i Europa gør man ikke (usenet).

Re: C uC

Det gør kinessere også i DK...

Kasper

Site Timeline