Byttes: 2 stk. halv defekte Beolink1000 -> Beolink1000

Jeg har 2 stk. Beolink 1000 ...

Den ene er næsten helt ny, men har det skavank, at den indimellem selv
skruer op for lyden eller skifter kanal .. hvorfor, tja ingen anelse.

Den anden er slidt i lakken, slidte knapper og mangler [play] knappen, men
virker derudover 100%

Jeg har ikke selv kompentencen til at sammensætte en velfungerende, og pæn
beolink 1000, så hvis der er en der kan dette må vedkommende få de
resterende dele, som vedkommende, med de rette reservedele og viden om
betjeningen, muligvis kan samle endnu en Beolink 1000 af.

Interesserede kan henvende sig her i gruppen eller på min mail

Mvh

Simon
Åbyhøj

Re: Byttes: 2 stk. halv defekte Beolink1000 -> Beolink1000

I news:dk.teknik.elektronik ???

Re: Byttes: 2 stk. halv defekte Beolink1000 -> Beolink1000

Har muligvis været for hurtigt ude - beklager jeg har valgt den forkerte
gruppe.

Simon

Site Timeline