Bygge en timer

Er der en venlig sjæl som vil forære mig et diagram på en timer som f. eks.
afbryder et relæ efter en forudvalgt tid på
f. eks. en time efter at styrespændingen har givet besked herom.
Den skal bruges t. at afbryde strømmen t. en inverter i bilen der kan give
220 v til børnenes PC når vi kører på ferie t. sommer

--

Med Venlig Hilsen

Carsten

Re: Bygge en timer

Eller prøv Thansen.
Hvis det er en bærbar PC der skal bruges , så ville jeg købe en 12 V
forsyning til denne. De fås også hos Thansen. Det med at konvertere 12V DC
til 230V AC koster en masse tabseffekt.

Børge

Re: Bygge en timer
http://www.electronics-lab.com:80/projects/oscillators_timers/018 /