BTT8124?

Hej NG,

Nogen der ved hvad en BTT8124 IC er for en?
Den er i en 24 pin DIL plastic pakke.

Mvh
Wind

Re: BTT8124?
Hejsa,

Nej, men Google fastslår efter 30 sekunders søgning at ML239B er en
erstatning. - Og den kan findes et datablad på.

/Claus

Re: BTT8124?

Hvis du havde brugt 60 sekunder havde du du fundet ud af at ML239B
heller ikke findes.

De tusinder af sider der lover datablade til hvad som helst har lige
precis ikke det man søgte, men de vil gerne tilbyde en masse andet.
--
OV1A Jens

 Remember, If you're not in bed by 22:30..... go home!

Re: BTT8124?

Minsanten om ikke ét af linkene virkede - de fleste henviser bare til
et eller andet tilfældigt der har et nummer der ligner.

Hvis det passer at ML239B er kompatibel, så er det:
ML239B
8 - CHANNEL TOUCH CONTROL INTERFACE
The ML239B is an eight channel sense circuit designed specifically for
touch tuning in colour and monochrome television receivers.

http://www.datasheets.org.uk/datasheet-pdf/Scans-005/Scans-00107303.html
--
OV1A Jens

 Remember, If you're not in bed by 22:30..... go home!

Re: BTT8124?

Nu spørger Wind jo ikke efter en erstatning, vel?

Fortsat god aften

/C

Re: BTT8124?
Hej NG,

Jeg var ikke klar over at ML239B var en erstatning for en BTT8124. Nu hvor
jeg har fundet ud af hvad det er, har jeg smidt den ud da jeg ikke får brug
for sådan en. Jeg spurgte blot for at finde ud af om jeg skulle gemme
kredsen.

Mvh
Wind