brummer

Når jeg sætter min forstærker til min line ind  på mit lydkort på pc'er  så
brummer mit stereoanlæg skal jeg forbinde min forstærker med jord mener en
ledning  til radiator

Mvh Steen

Re: brummer

Træk en solid stelforbindelse mellem pc og forstærker.

Er din pc jordet ?

Er dit anlæg jordet (evt gennem fællesantenne) ?

Re: brummer
 Hej Klaus

Nej der ikke noget af det der er med tre ben på stikkene men om  anlægget
det får jord fra antennen tør jeg ikke sige  men ellers forbinder jeg dem og
trækker en til radiator eller noget bedre

Mvh Steen

en

Re: brummer

Nej, hold nu bare rariotoren ude af sagen, så begynder den bare at
brumme også.

Træk en ledning fra chassis til chassis på de to enheder, hjælper det ?

Re: brummer
 Jeg prøver med det men har ikke lige kablet nu  men kan huske da min
pladespiller skal sættes til forstærker er der et særskilt stelkabel  så
tror det hjælper med et på hver  chassi  PC/ Forst:
 Takker for svarene

anlægget
dem og

Re: brummer

Det er sandsynligvis et netfilter der sidder i din pc, der får anlægget til
at brumme.
Prøv at jorde din PC først. Optimalt skal alt jordes, men det er ikke
trivielt at jorde mange apperater rigtigt, og så kan det være bedre at lade
være.

Mvh
//zigge

Site Timeline