Brænding af PIC16c745 IGEN !

Hej igen

Jeg er stadig på udkig efter en der måske gidder og brænde en kreds eller
to for mig, da den forrig person som tilbød sin hjælpe desværre ikke har
levet op til sine løfter :(

Eller ville jeg lige høre jeg synes ikke jeg kan finde et brænder kig hos
brinck til at brænde den kreds her ? er det rigtig ?

Og er der en der kan skrive et link med et diagram over hvordan sådan et
billigt brænder kredsløb til denne kreds ser ud, kan heller ikke lige finde
det på nettet. det er der jo nok et sted :)

Tak for hjælpen
Tim

Re: Brænding af PIC16c745 IGEN !
Davs

HAr du kigget på Microchip.com?? Jeg tror de har en tegning over en brænder,
men er ikke sikker.

Re: Brænding af PIC16c745 IGEN !
Hej

jeg har kigged på microship, og der er også et fint diagram, men jeg
fatter det ikke helt fordi, jeg kan ikke lige se hvor jeg plugger en usb
fætter til i det diagram der er i documented :( men jeg har jo heller
ikke læst det hele!!!

http://ww1.microchip.com/downloads/en/AppNotes/00258a.pdf

Men det var jo derfor jeg ville ha en til at brande en kreds for mig for
så er jeg fri for at lave et kredsløb og finde ud af hvordan det virker
:)

Er der en der har erfaring med at brande den kreds som måske kan vise
mig vejen :)

mvh
Tim

Re: Brænding af PIC16c745 IGEN !

Hej.

Jeg vil godt brænde kredsene for dig, hvis du kan komme til Århus, eller
sende en frankeret svarkuvert med PIC's med post dk, samt hex fil med kilde
kode pr. mail.

Kan det bruges?

--
MVH Troels