Brænding af PIC16C745-i/sp

Jeg skal ha brændt max 5 PIC kredse, er der en der vil brænde dem for mig,
sagen er jeg har koden og det hele, jeg skal bare ha lagt den over på
kredsen, jeg gider ikke købe en brænder og bruge tiden på at få den til at
virke, SÅ hvis du vil hjælpe og brænde de kredse for mig ville det bare
være super, jeg siger jo ikke du skal gøre det gratis :)

Jeg bor på Sjælland

Re: Brænding af PIC16C745-i/sp
Smid mifg en mail så skal jeg brænde dem for dig.
mvh Erik

Re: Brænding af PIC16C745-i/sp

Hej Erik
sådan en pic c745 er det engangs (OTP) programmerbare ?
Jeg har ikke helt forstået beskrivelserne..
læser det som om det ellers er UV sletbare..
og ikke som fx 16c876 der slettes i kredsløb.
mvh
Preben

Re: Brænding af PIC16C745-i/sp

c745-i/sp er OTP, c745-i/jw er uv sletbar
mvh Erik

Re: Brænding af PIC16C745-i/sp

Mener du ikke f876? Der findes ikke en c876
mvh
Erik

Re: Brænding af PIC16C745-i/sp

Selvfølgelig
Og OK med at det skal være JW for at genbruge kredsen...
mvh
Preben

Site Timeline