Brænding af BIOS - Abit NF7 rev. 2.0

Jeg har desværre lavet en mislykket BIOS updatering og er lidt i tvivl om
hvordan jeg får min computer op at køre igem.

Er der eventuel nogle i Lyngby/KBH området som har tid, lyst og forstand på
at brænde en ny BIOS ?
Eller hvilke andre løsningsmetoder findes der ?

Jeg har et Asrock K7S8X R 3.0 motherboard. Er det muligt at lave en hotswap
af BIOS med min defekte BIOS fra mit Abit NF7 rev. 2.0 motherboard ?

Håber der er nogle venlige sjæle som kan redde min weekend :-|

Mvh. Christian

e-mail:CHR snabela NYBRO dot DK

Re: Brænding af BIOS - Abit NF7 rev. 2.0

hotswap

www.bios-flash.dk

Site Timeline