Brænder til PIC16F877

Jeg leder efter en brænder til PIC16F877 (og andre pic's). Hvor kan en sådan
skaffes?

Jeg har set på brinck.dk, der har en BR875 (155 kr), der iflg beskrivelsen
kan brænde flg:
   a.. PIC processorer :
          a.. 12C5XX  *
          b.. 12C67X
          c.. 16C5X *
          d.. 16C16
          e.. 16C62X
          f.. 16C71
          g.. 16C71X
          h.. 16C8X *
          i.. 16F8X *
     a.. Serielle EEprom's :
          a.. 122LXX
          b.. 12LCXX
          c.. 24LXX
          d.. 24LCXX

Betyder Kan det ene X i 16F8X tolkes som to?

På forhånd tak

/Simon

Re: Brænder til PIC16F877
sådan

Prøv at kigge på www.Olimex.com .
Her har de den brænder du ønsker. Der er også en dansk forhandler, hvor jeg
selv har handlet.

Men der er også komplet diagram til alle brændere og demo boards. Har selv
lavet min egen brænder til 16F877'eren (brænder også mange andre typer), og
det virker fint.

mvh
Kåre

Re: Brænder til PIC16F877
jeg
og

Super! Det ser godt ud. Jeg har fundet den model jeg "tænder på": PIC-MCP-C

Jeg kan dog ikke finde diagrammerne. Kan du evt. dirrigere mig?

På forhånd tak

/Simon

Site Timeline