Brænder til ATMEL?

Hej folks! Jeg har behov for at "brænde" nogle Atmel AT89S51 og evt. også AT89C4051. Nogen der kan anbefale en god USB-programmer??

Mvh! Torben

Reply to
Torben Wridt

Jeg har en seriel programmer til 4051 hvis du er interasseret?

89S51 har den ikke noget seriel bootloader?

Kasper

Reply to
Kasper

"Kasper" skrev i en meddelelse news:4a48e43b$0$56780$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Hej Kasper!

Fint nok....., meeeeen det var altså en USB-programmer jeg efterlyste!.

(Jeg kan sagtens flashe 4051 serielt, og kan også loade en hex-fil via et ISP-interface.)

Mvh! Torben

Reply to
Torben Wridt

Det må du undskylde...

Reply to
Kasper

Jeg har ikke brugt de 2 nævnte, jeg er mere ATMEGA bruger

Jeg bruger denne til alt (først viste på

Det er en ISP programmer (6 bens stik)

STK500 (eller STK600) kan klare alt skulle jeg mene, også chips enkeltvis/løse. Ganske god til små forsøg udover selve programmeringen.

Med begge følger der også en ganske god hjælpe system, med oversigt over produkter, stikforbindelser, ...

Christen

Reply to
Christen Fihl

"Kasper" skrev i en meddelelse news:4a492c84$0$56767$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Hej igen! Alt forladt....:-)) Du skal "trods alt" ha' tak for dit indlæg!!

Mvh!

Reply to
Torben Wridt