Brænder til ATMEL?

Hej folks!
Jeg har behov for at "brænde" nogle Atmel AT89S51 og evt. også AT89C4051.
Nogen der kan anbefale en god USB-programmer??

Mvh!
Torben

Re: Brænder til ATMEL?

Jeg har en seriel programmer til 4051 hvis du er interasseret?

89S51 har den ikke noget seriel bootloader?

Kasper

Re: Brænder til ATMEL?

Hej Kasper!

Fint nok....., meeeeen det var altså en USB-programmer jeg efterlyste!.

(Jeg kan sagtens flashe 4051 serielt, og kan også loade en hex-fil via et
ISP-interface.)

Mvh!
Torben

Re: Brænder til ATMEL?

Det må du undskylde...

Re: Brænder til ATMEL?

Hej igen!
Alt forladt....:-))
Du skal "trods alt" ha' tak for dit indlæg!!

Mvh!

Re: Brænder til ATMEL?
Jeg har ikke brugt de 2 nævnte, jeg er mere ATMEGA bruger

Jeg bruger denne til alt (først viste på
http://www.koz.dk/search.asp?keyword=atmel )
Det er en ISP programmer (6 bens stik)

STK500 (eller STK600) kan klare alt skulle jeg mene, også chips
enkeltvis/løse. Ganske god til små forsøg udover selve programmeringen.

Med begge følger der også en ganske god hjælpe system, med oversigt over
produkter, stikforbindelser, ...

Christen

Site Timeline