Brødbakemaskin.

Jeg vurderer å kjøpe brødbakemaskin, forutsatt at den inneholder en
microkontroller som kan skiftes og til en som er reprogrammert.

Hvem kjenner til hvilken kontroller som sitter i en eller noen av maskinene?
På samme måte, hvilke maskiner har en grundig nok servivemanual?.

HM

Re: Brødbakemaskin.

Hvad er en brødbakemaskin ?

JJ

Re: Brødbakemaskin.

brød bake maskin
Brødbagemaskine <--- søg på google, en maskine som kan bage brød...

Re: Brødbakemaskin.

Jeg gætter på brødbagemaskine.
--
Jens   OZ2JP   www.oz2jp.dk
Oops!  Out of space!  See you next message...

Re: Brødbakemaskin.

En brødbakemaskin er en maskin som baker brød.

Man har i mel, gjær, salt og væske, trykker på en knapp, og så tar man
ut et ferdig stekt brød med en uhåndterlig fasong etter et par timer
eller så.

-- harald

Re: Brødbakemaskin.

maskinene?

Dette blir vel litt :
"Jeg vurderer å kjøpe ''MS Windows XP Home OS'' hvis jeg
også kan få med kildekoden og dev.platformen"

..... Eller er det jeg som er helt på vidda ?
Siste nytt på hackerfronten brødmaskiner ?!
Kom igjen Harald ! Enlight us please !

AP

Re: Brødbakemaskin.

Jeg tipper han heller ville sagt det slik:
"Jeg vurderer å kjøpe PC hvis jeg kan kaste Windows som følger med og
heller installere Linux"

:-)

-- harald

Re: Brødbakemaskin.

Jeg trekker leseferdigheten din i tvil.
Det er ikke så vanskelig å identifisere I/O linjene på et
microkontrollerprint. Litt arbeid, ja. dersom der er en passende kontroller
på printet, PIC, 8051 eller AVR så er det bare arbeid å skrive nytt program,
med for eksempel ModBus til et eventuellt nytt kontrollpanel.

Jeg ønsker egentelig å velge bakemaskin utifra hvilken kontroller som styrer
den. Du skjønner, moderne brød har ikke den kvaliteten som "vi gamle" er
oppvokst med.

Ellers, forsøk heller å svare på spørsmålene slik de er stillt. All denne
ordonanien løser ingen problem.

HM

Re: Brødbakemaskin.

Hva med å bake på gamlemåten i stedet? (for hånd altså).

Jeg har gitt opp brødbakemaskiner... alt jeg får ut av de er merkelige
klumper som minner litt om lavastein i fasongen. Smaken er ok heldigvis.

SET

Re: Brødbakemaskin.

styrer

Det er det eg har kome til sjølv også.

Det her ingen hensikt å baka like dårlige brøb som butikkane leverer.

HM

Re: Brødbakemaskin.

-Norge kender jeg heller ikke for de gode bagerier.

Og for at supplere: jeg tager til Ballangen i kommende uge, for at lave
geologisk kortlægning :-))))

-brød tager jeg med fra DK-land.

Bo //

Site Timeline