Br 455a

Er der nogen der har bygget subject?

Kan man ændre på den så blæseren kører langsommere?
På min maskine kører blæseren hurtigere med br 455a.

MvH
             Mikael

Re: Br 455a
Hej

Jeg har fundet en løsning...

Mvh
           Mikael

Re: Br 455a

Og den er ?

Klaus

Re: Br 455a
Hej

Jeg skiftede en modstand ud med et potmeter.
Så nu kan jeg trinløst justere blæseren fra de 8V som br455a giver, til den
stopper helt.

Den har nu kørt i 4 timer uden, at brænde af.
- på laveste hastighed.

MvH
        Mikael

Re: Br 455a

Det vil sige at du har givet 150 kr for en manuel regulator ??

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Br 455a
Hej

Før der kommer for meget vand på Sørens mølle, så er svaret nej.
Der sidder stadig en NTC modstand og styrer hastigheden hvis den skulle
blive varmere. plus 2 følere som giver fuld power hvis temperaturen kommer
over 45 grader.

Mvh
    Mikael

den