BR 1820

Jeg har søgt og søgt, men det ser ud til at det er umligt at få fat i
byggesættet BR 1820 - Er der nogen der ved hvor man kan få fat i et?

Mvh
Allan

Re: BR 1820

Brinck Elektronik, som jo har udviklet og solgt BR-byggesættene, blev for
ca. et år siden solgt til Helmholt Elektronik i Struer. De sælger elektronik
under kæde-navnet ELEXTRA, se kontaktoplysninger her
http://www.elextra.dk/websider/forhandlere.asp

Er du heldig har de måske et restlager fra det gamle Brinck Elektronik.

Re: BR 1820

Hmmm ... Det ser ud som om at der er noget her !

http://brkit.dk /

Men jeg kan ikke rigtig se på siden om siden er aktiv.
der står at BR1820 er en nyhed?
http://brkit.dk/byggesaet/br1820.html
Den koster 450 Dask.

På siden er der også de "gamle" infor sider fra Brinck , de er meget god at
have på værkstedsbordet .
http://brkit.dk/filer/servicesider/Komplet_Side1-8.pdf

Men hvor om alting er så ser det ikke ud til at der sker det helt stor på
Brinck.dk
http://www.brinck.dk /

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: BR 1820

Kikkede lige på siden med BR1820 , der er open source på
firmwaren og et diagram er der også så det skulle ikke være helt umuligt at
bygge uden "byggesættet" .
http://brkit.dk/filer/Br1820.zip
http://brkit.dk/filer/Br1820_open_source.zip

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: BR 1820
Hej Michael :-)

Ja jeg nåede faktisk frem til det samme- jeg bare ikke mulighed for at bygge
den selv øv

Mvh
Allan

Re: BR 1820
Olimex har hele tre forskellige WEB DEVELOPMENT BOARD baseret på PIC
processor
--
MHV
Carsten

Re: BR 1820

Takker har fundet et brugbart hos Olimex :-)

Mvh
Allan

Re: BR 1820

Hej Allan
Vi får lige tilbagemelding når du har prøvet sagen

Mvh
Carsten

Site Timeline